جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
ر

حوزه/ با رویکرد حفظ و زنده نگه داشتن نام شهداء تصاویر شهدای کارمند در راستای کنگره ملی شهدای کاشان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و کمیته نمادها و یادمان‌های شهری و تبلیغات کنگره ملی شهدا، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ و زنده نگه داشتن نام شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با اهتمام به این رسالت مهم، اقدام به طراحی،چاپ و نصب تصاویر شهیدان کارمند کاشان در معابر، میادین، گلزار شهدای دارالسلام و مصلی بقیه‌اله‌ الاعظم (عج) کرد.

با توجه به اینکه یادواره شهدای کارمند فرصتی برای پاس داشت یاد این شهدای والا مقام است، تصاویر شهدای کارمند به همراه تصاویر شهید رئیسی به عنوان شهید شاخص دولت و شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دولتمردانی که جان خود را فدای اعتلای ایران کرده‌اند، در کاشان نصب شده است.

یادواره شهدای کارمند از برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان، طی مراسمی با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و شهروندان، چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه در تالار شهر شهرداری برگزار خواهد شد.

شهر شهیدپرور کاشان، شهدای بسیاری را تقدیم ایران اسلامی کرده است که ۵۵ تن از این شهدای گرانقدر جزو کارمندان ادارات مختلف کاشان بوده‌اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha